torsdag, september 06, 2012

Ledig fredag

Ännu en produktiv dag på jobbet är förbi och nu är jag ledig ända till måndag! Känns lite udda. Jag som trodde att jag skulle sakna det där att vara ledig 7 nätter i sträck från nattjobbet känner snarare att det kliar lite att vara ledig tre. Tokigt.

Men, jag skulle såklart varit lite förutseende och bokat klipptid nu under ledigheten. Men se det har jag inte hunnit med. Och jag vet inte om jag törs vara wild and crazy och leta drop-in-tid imorgon heller. Men det råder inte brist på andra saker att göra heller. Till exempel kanske jag skulle bestämma mig för om jag ska registrera mig på den där kursen jag kom in (den av dem som lockade mest) och kanske börja ta tag i det. Men fegar som attan, tydligen.

Och så skulle jag behöva sätta mig och läsa in mig på allt det nya i WoW som kommit. M tjatar lite att jag ska börja spela igen och jag vill verkligen, men har varit så trött när jag kommit hem från jobbet att jag inte orkat mer än soffhäng. Men det vore kul att börja så smått igen. Expansionen är ju snart här! Och den kanske jag skulle förhandsboka...

Och så måste jag binda om elavtalet på lägenheten, tvätta kläder, svara på lite mejl jag skjutit upp, ringa mina saknade syskon jag mobilförsummat lite för länge, köpa höstlökar och plantera dem... Inte lär jag ha tråkigt under ledigheten i vart fall.

1 kommentar:

Iréne JB sa...

Låter intressant att komma in på den där kursen som lockade mest. Finns det tid så tycker jag absolut att du ska registrera dej.